FACEBOOKTITLETITLETITLEFOLLOW

Monday 11 June 2012

Doodles Tak Menjadi!

Lukisan saya tidaklah lawa sangat tapi saya hanya ingin berkongsikan sahaja.Tapi CUTE tetap ada kan!!!hahahahahaha.Selain itu,kebanyakan daripada lukisan saya ,saya lukis berdasarkan perasaan dan emosi saya ketika itu kerana saya percaya jika melukis melalui hati.Insyaallah lukisan itu akan menjadi sebuah lukisan yang berharga dan penuh dengan makna yang tersirat.Barulah  sesebuah lukisan itu nampak menarik kan .

Ini doodles yang saya conteng waktu kat kelas bersama rakan2 sebagai kenangan.

 Doodles yang saya lukis melalui Paint kat komputer.

 Inilah Minnie Bunny Doodles saya .

 Contengan waktu ambil result peperiksaan.

 Ini lukisan saya yang tak berapa nak profesional sangat.hehehehe.Tapi ia bertemakan Seseorang Wanita  Sunyi Yang Sedang Menantikan Cintanya,orang itu  sayalah .hehehehe.gurau jer.

 Ini pula lukisan saya yang bertemakan Puteri Mesir.

 Yang ini pula saya nak buat macam Puteri Rusia waktu zaman keluarga Tsar tapi tak berapa jadi rasanya.hehehehehehehe

0 12 Kurma manis:

Post a Comment

Manisnya Kurma ini