FACEBOOKTITLETITLETITLEFOLLOW

Thursday 19 February 2015

You tossed it in the trash, you did.








Jangan beri harapan,
Jika tidak sudi.
Jangan beri harapan,
Jika tidak tunaikan.

Jangan sentuh hati ini,
Jika mahu permainkan.
Jangan sentuh hati ini,
Jika ingin lukakan.

Aku terseksa,
Tidak kau peduli.
Aku lakukan segalanya,
Tidak kau puji.

Hanya kau lihat,
Kekurangan aku.
Hanya lihat,
Kelemahan aku.

Tidak kau mahu persalahkan diri mu,
Tidak kau mahu persalahkan sikapmu.
Kau hanya persalahkan sikap keperempuanan aku ini.

Tidak perlu kau uji kesetiaan aku,
Tidak perlu kau uji sikap cemburuku,
Kerana kau sendiri tahu yang aku memilihmu.

Kau buat ku tewas pada akhirnya,
Ya,Memang aku tidak sempurna.
Ya,Memang aku tidak secantik yang kau harapkan.
Kau buat aku berubah untuk kesenangan matamu.

Jika kau mahu tinggal kan aku.
Tinggallah secara baik.
Tidak perlu bermain tarik tali,
Tidak perlu bermain dengan hati,
Ianya menyeksakan.


0 12 Kurma manis:

Post a Comment

Manisnya Kurma ini