FACEBOOKTITLETITLETITLEFOLLOW

Monday 19 November 2012

A Special Thanks From Me


Assalamualaikum dan salam sejahtera. Memandangkan pada tarikh 12 November 2012 merupakan hari lahir Thira.Jadi,Thira  mahu ucapkan jutaan terima kasih kepada mak dan abah  yang telah melahirkan dan membesarkan Thira,Insyaallah Thira akan berusaha sedaya upaya untuk membalas budi dan pengorbanan mak dan abah.Selain itu ,Thira juga ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada keluarga dan sahabat-sahabat  yang telah bersama-sama menceriakan dan mewarnai kehidupan seharian Thira.Thira berdoa agar Allah sejahterakan kesihatan mereka dan murahkan rezeki mereka pada masa yang akan datang ,AMIN.

Hadiah-Hadiah :
1.Dari Yayah
                                


2.Dari Syazie




3.Dari Elin 





  4.Dari Kak Nurul Arbaiyah




5.Dari Iqa





"I can no other answer make, but, thanks, and thanks." 



Selain dari hadiah yang diberi oleh rakan-rakan,Thira juga telah dapat hadiah yang paling bermakna dari Illahi iaitu Thira telah mendapat peluang untuk menyambung pelajaran di Uitm dalam jurusan Pentadbiran Awam.

Allahamdulillah,syukur sangat-sangat kerana ini merupakan bidang yang Thira minat.

Alhamdulilah.Insyallah Thira akan lakukan yang terbaik untuk mendapatkan pointer yang bagus.Dan tidak  lupa juga kepada mak dan abah kerana sentiasa berikhtiar dan berada disamping Thira bagi bersama-sama  merealisasikan impian Thira.
Terima kasih untuk segala-galanya.



"I would maintain that thanks are the highest form of thought, and that gratitude is    happiness doubled by wonder." 









































2 comments:

Manisnya Kurma ini