FACEBOOKTITLETITLETITLEFOLLOW

Friday 20 July 2012

SEMAKIN SINGKAT, SEMAKIN BANYAK DISKAUN!


Sebuah taman tema di China telah melancarkan kempen nakal untuk meningkatkan bilangan pengunjung dengan menawarkan diskaun untuk perempuan yang memakai skirt yang singkat dan ketat. Guilin Merryland Resort akan memberi ganjaran wanita yang berumur lebih 18 pada setengah harga diskaun, 55 Yuan ($ 8.60) jika mereka memakai skirt yang lebih pendek daripada 38 sentimeter antara bulan Julai dan Ogos. Perempuan yang hampir tidak berpakaian juga akan diberikan harga diskaun 10 yuan pada pagi 21 dan 22 Julai.


Seorang wakil taman ini berkata mereka melancarkan kempen diskaun tahunan seperti ini lima tahun lalu dan mendapat keuntungan yang lumayan. Beberapa orang yang ditemui positif tentang promosi ini "Kami menikmati diskaun semasa cuti musim panas, ia adalah baik untuk orang seperti kami yang masih belajar di universiti.  Tetapi ramai juga yang membangkang tindakan taman tema ini.

Resort, yang dibuka pada Disember 2005 ini meliputi kawasan seluas 400 hektar dan menawarkan tujuh tema termasuk Wild West dan Pirate Village. Pengunjung juga boleh menunggang karusel, menonton filem, berperahu dan bermalam di sebuah hotel lima bintang.

0 12 Kurma manis:

Post a Comment

Manisnya Kurma ini